مجموعه ای بی نظیر از آثار موزیسین های بزرگ جهان

این سایت به صورت تخصصی به موزیک های آرام بخش می پردازد

مجموعه ای بی نظیر از آثار موزیسین های بزرگ جهان

این سایت به صورت تخصصی به موزیک های آرام بخش می پردازد

Kevin Kern Enchanted Piano



"Kevin Kern"

"Enchanted Piano" 

"Product of the Year 2011"

    

"کوین کرن"

"پیانوی طلسم شده"

"محصول سال 2011"

"ترجمه متن : حامد خرم طریق"


کوین کرن "پیانیست "و اهنگ ساز برجسته و قهاریست ، سبک موسیقی وی بیشتر"New Age"   ( عصر جدید ) است ، کوین در 22 دسامبر 1958 در دیترویت،میشیگان به دنیا امد.


کوین کرن در وب سایت رسمیش اعلام کرده : هرگز در رویا های وحشیم ،  تصور نمیکردم موسیقی من در بسیاری از مردم سراسر جهان تاپیری داشته باشد میخواهم شما بدانید من عمیقا و با فروتنی خدا را شکر میکنم  به خاطر  آنچه که در زندگی برای من رغم زده است.


این CD هدیه ی من به هر یک از شماست ، مجموعه ای از آهنگ های خاص و ویژه که امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیره، شما را دوست دارم و دوست خواهم داشت، بهترین ارزوها را برای شما دارم   ~ کوین کرن .


کوین کرن قطعه های زیبای  زیر را برای  کسانی که با "سرطان "دسته و پنجه نرم میکنند و یاتحت عمل "شیمی درمانی" هستند ساخته است .


''Through the Arbor  "راه آربور"


''Sundial Dreams''  "رویاهای ساعت آفتابی"


''A Gentle Whisper''  "زمزمه ملایم "


در ادامه شما را به شنیدن قسمتی از البوم "Enchanted Piano" دعوت میکنم.



 01. Pastel Reflections

 02. Through The Arbor
 03. Imagination's Key
 04. A Gentle Whisper
 05. Sundial Dreams
 06. Childhood Remembered
 07. Remembering The Light
 08. I Am Always Right Here
 09. Into The Realm
 10. Hide And Seek
 11. The Enchanted Garden



دانلود بخشی از موزیک  Pastel Reflections


مشخصات :
موسیقیدان : Kevin Kern
عنوان : Pastel Reflections
سبک : New Age /Piano
البوم : Enchanted Piano
شماره : 1
کیفیت : 320


دانلود بخشی از موزیک  Through the Arbor


مشخصات :
موسیقیدان : Kevin Kern
عنوان : Through the Arbor
سبک : New Age /Piano
البوم : Enchanted Piano
شماره : 2
کیفیت : 320


دانلود بخشی از موزیک  A Gentle Whisper


مشخصات :
موسیقیدان : Kevin Kern
عنوان : A Gentle Whisper
سبک : New Age /Piano
البوم : Enchanted Piano
شماره : 4
کیفیت : 320


دانلود بخشی از موزیک  In The Enchanted Garden


مشخصات :
موسیقیدان : Kevin Kern
عنوان : In The Enchanted Garden
سبک : New Age /Piano
البوم : Enchanted Piano
شماره : 11
کیفیت : 320


در صورت خرابی لینک ها لطفا در بخش نظرات گزارش دهید.


منتظر نظرات شما دوستان عزیزم هستم.


نظرات 3 + ارسال نظر
morteza سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

salam .mamnon agha hamed.webloge khobi darin.hamintori edame bedin.tanx

سلام دوست عزیز.شما لطف دارین.منتظر البوم های جدید باشین

roya چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

ممنون عالی بودن

سلام .خواهش میکنم .امیدوارم لذت برده باشین ...

morteza یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن.

سلام مرتضی جان . کارهای کوین کرن همیشه دوست داشتنی و قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد