مجموعه ای بی نظیر از آثار موزیسین های بزرگ جهان

این سایت به صورت تخصصی به موزیک های آرام بخش می پردازد

مجموعه ای بی نظیر از آثار موزیسین های بزرگ جهان

این سایت به صورت تخصصی به موزیک های آرام بخش می پردازد

The Piano Guys Hits, Vol. 1





"The Piano Guys"

"Hits, Vol. 1" 

"Product of the Year 2012"

    

"پیانو گایز"

"ورژن 1"

"محصول سال 2012"

"ترجمه متن : سایت والاموزیک"


اول از همه برای کسانی که با آثار گروه "پیانو گایز" آشنا نیستند و حتی ویدئوی آنها در یوتیوب ندیده اند باید بگویم که موسیقی آنها ترکیبی از سبک های "پاپ "، "راک" ، "نیو ایج" و "کلاسیک" می باشد. تمام موسیقی هایشان به معنای واقعی کلمه زیبا و نشاط بخش است.


در ادامه شما را به شنیدن قسمتی از البوم  " The Piano Guys  Hits, Vol. 1 " دعوت میکنم.



01. Michael Meets Mozart
02. Moonlight
03. Without You
04. The Cello Song
05. Rolling In The Deep
06. Cello Wars (Radio Edit)
07. O Fortuna From Carmina Burana
08. Bring Him Home
09. Charlie Brown Medley
10. Rock Meets Rachmaninoff
11. All Of Me



دانلود بخشی از موزیک  Michael Meets Mozart


مشخصات :
موسیقیدان : The Piano Guys
عنوان : Michael Meets Mozart
سبک : Blues
البوم :  Hits, Vol. 1
شماره : 1
کیفیت :128


دانلود بخشی از موزیک  Without You


مشخصات :
موسیقیدان : The Piano Guys
عنوان :   Without You
سبک : Blues
البوم :  Hits, Vol. 1
شماره : 3
کیفیت : 128


دانلود بخشی از موزیک  Cello Wars  Radio Edit


مشخصات :
موسیقیدان : The Piano Guys
عنوان :   Cello Wars  Radio Edit
سبک : Blues
البوم :  Hits, Vol. 1
شماره : 6
کیفیت : 128


دانلود بخشی از موزیک  O Fortuna  From Carmina Burana


مشخصات :
موسیقیدان : The Piano Guys
عنوان :    O Fortuna  From Carmina Burana
سبک : Blues
البوم :  Hits, Vol. 1
شماره : 7
کیفیت : 128


دانلود بخشی از موزیک  All Of Me


مشخصات :
موسیقیدان : The Piano Guys
عنوان : All Of Me
سبک : Blues
البوم :  Hits, Vol. 1
شماره : 11
کیفیت : 128


در صورت خرابی لینک ها لطفا در بخش نظرات گزارش دهید.


منتظر نظرات شما دوستان عزیزم هستم.


نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

عالی بود . بازم از کارای این گروه تو وبلاگ قرار بدین

ممنون.

سلام .چشم دوست عزیز.به زودی توی وبلاگ قرار میدم...

A.m یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

لینکتون خرابه و بجای بخشی از موزیک بهتر نیست کل آلبومش رو حداقل بزارید!!آخه تا میام گوش بدم تموم میشه.

سلام دوست گلم ببخشید من دیر جواب دادم.خیلی سرم شلوغ بود تو این مدت و درگیر امتحاناتم بودم. لینک ها رو تست کردم مشکلی نبود.شما حتما دانلود منیجر رو نصب کنید و راحت دانلود کنید. در جواب اون قسمت از سوال که گفتین کل البوم رو بزارم به نظرم جالب نیست. فضای زیادی رو اشغال میکنه و من محدودیت دارم.من سعی میکنم بهترین قسمت اهنگ رو کات کنم و تو سایت برای دانلود قرار بدم. ممنون که به وبلاگ سر میزنین همیشه . ولی بنا به درخواست زیاد دوستان به زودی اهنگ های کاملی روی سایت برای دانلود قرار میگیره . بخشی اضافه میشه به نام بخش دانلود کامل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد